Afdelinger

Vi er 49 medarbejdere, der hver dag gør vores yderste for at levere kvalitet og god service på højeste niveau. Engagement, troværdighed og rettidig omhu i et ærligt og åbent miljø er nogle af de parametre, vi har drevet forretning efter i mere end 75 år.  

Og det er ikke bare tomme ord. I 2013 og 2016 blev vi kåret som Årets Ford Værksted, og 11 gange er vi blevet kåret som Årets Forhandler målt på kundetilfredshed, senest i 2016.

Se vores tilfredshedsmålinger på Facebook.

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Administration

Susanne, Gitte, Rikke og Per sørger for hurtig og effektiv betjening i vores administration. Her kan du betale din faktura eller få svar på spørgsmål om kontoudtog og registrering af indbetalinger.

Når du ringer til os på vores hovednummer, er det sandsynligvis en af de fire, der svarer - og enten stiller dig om til en af de andre afdelinger eller selv hjælper dig med dit spørgsmål.

Per Elnegaard

Administration

Administrationschef

Tlf: 62 17 28 03

Email: pke@nkjaer.dk

Rikke Starbæk Kjær

Administration

Marketingansvarlig

Tlf: 62 17 28 22

Email: rsk@nkjaer.dk

Susanne Mose Skjærup

Administration

Kontorassistent

Tlf: 62 17 28 16

Email: susanne@nkjaer.dk

Gitte Hemmeløff

Administration

Kontorassistent

Tlf: 62 17 28 20

Email: gitte@nkjaer.dk

Salgsafdeling

Med det store sortiment af Mazda og Ford modeller og vores brede udvalg af velplejede brugtbiler har vi rigtigt fine muligheder for at kunne tilbyde dig lige den bil, du har brug for. Og hvis vi ikke har din drømmebil på lager, har vi et vidtstrakt netværk vi kan trække på - så kom bare med ønskesedlen!

Vi er nødt til at sige, at vi ikke vil sælge dig hvilken som helst bil. For eksempel vil vi ikke levere dig en brugtbil uden af vi minutiøst har gennemgået og klargjort den, så den lever op til vores høje standard. Selv vores grundige gennemgang kan ikke altid fange og forudse alle fejl og mangler. Derfor giver vi 6 måneders 100% garanti og 24 måneders reklamationsret i følge købeloven på alle vores brugtbiler - så har du den bekymring mindre. Eventuelle klager skal indgives til Ankenævn for Biler.

Du er altid velkommen i salgsafdelingen til en præsentation eller prøvetur, information om finansiering og forsikring - eller bare en snak om biler og vores store trailer-program. Og hvis vi har travlt når du kommer, så er der kaffe på kanden og frugt på bordet mens du venter.

Robert Hansen

Salgsafdeling

Direktør

Tlf: 62 17 28 01
Mobil: 21 60 40 17
Email: roh@nkjaer.dk

Ivan Kjær

Salgsafdeling

Indehaver, 2. generation

Tlf: 62 17 28 00
Mobil: 40 76 19 24
Email: ivan.kjaer@nkjaer.dk

Hans Christian Kjær

Salgsafdeling

Indehaver, 3. generation

Tlf: 62 17 28 02
Mobil: 23 96 96 99
Email: hck@nkjaer.dk

Frederik Dirksen

Salgsafdeling

Salgskonsulent

Tlf: 62 17 28 21
Mobil: 29 43 90 46
Email: fkd@nkjaer.dk

Chicco

Salgsafdeling

Salgskonsulent


Email: nkjaer@nkjaer.dk

Joachim Jensen

Salgsafdeling

Weekendmedhjælper

Tlf: 62 21 23 23

Email: nkjaer@nkjaer.dk

Leo Greve

Salgsafdeling

Tilsynsførende, UnoX Tank


Reservedele og tilbehør

Hvis du har brug for noget tilbehør - praktisk, komfortabelt, sikkert, eller bare flot - eller en reservedel
til din Mazda eller Ford, er det vores kompetente og erfarene reservedelsafdeling, du skal have fat i. Afdelingens folk har en stor viden om både nye og ældre bilmodeller og de deler meget gerne ud af deres viden, så du kan få præcist den rigtige og bedste komponent til din bil - og så har de i reglen ærmerne fulde af gode tilbud.

Ud over den direkte kundebetjening, har reservedelsafdelsafdelingen også andre og vigtige funktioner i virksomheds dagligdag. Den skal sørge for, at vi lagerfører de rigtige blandt de hundredetusinder af forskellige dele, vores bilmærker tilbyder. Den skal sørge for, at værkstedet har de reservedele, de skal bruge når de skal bruge dem - og så er det godt, at vi kan få leveret fra Ford og Mazdas centrale lagre i Europa, i reglen fra dag til dag.

Det er en god idé at ringe 62172813 og reservere en bestemt reservedel til din bil, for det er ikke alle varenumre vi kan have på lager - desværre. Så kan vi give et estimat på, hvornår vi kan have netop din reservedel hjemme. Du vil opleve kortest ventetid, og du skal ikke have besværet med at komme i din evt. arbejdstid, for Jan, Leif og Gert kan lægge reservedel og faktura til dig, og du kan afhente i følgende tidsrum: Mandag-torsdag kl. 07.00 - 17.00 og fredag kl. 07.00 - 15.45.

Med andre ord, så er en stabil og korrekt reservedelsforsyning en forudsætning for, at vi kan reparere din bil hurtigt og effektivt. Du vil jo helst ikke undvære den ret længe, vel?

Jan Rasmussen

Reservedele og tilbehør

Lagerchef

Tlf: 62 17 28 09

Email: jan.rasmussen@nkjaer.dk

Gert Johansen

Reservedele og tilbehør

Ekspedient

Tlf: 62 17 28 13

Email: gert.johansen@nkjaer.dk

Jonas Sandbjerg

Reservedele og tilbehør

Ekspedient

Tlf: 62 17 28 11

Email: josa@nkjaer.dk

Leif Jørgensen

Reservedele og tilbehør

Ekspedient

Tlf: 62 17 28 12

Email: leif.jorgensen@nkjaer.dk

Søren Friis Egelund

Reservedele og tilbehør

Ekspedient

Tlf: 62 17 26 15

Email: soren.egelund@nkjaer.dk

Flemming Pedersen

Reservedele og tilbehør

Chauffør

Mobil: 40 55 30 69

Servicerådgivning

Vi vil gerne have, at du har fuldt overblik over udgifterne inden vi begynder at reparere eller servicere din bil. Derfor indførte vi allerede i år 1996 det unikke værkstedskoncept “servicerådgivning”.

Konceptet indebærer, at du allerede når du bestiller tid på værkstedet får tildelt en servicerådgiver. På dagen for værkstedsbesøget gennemgår servicerådgiveren bilen med dig og sammen danner I jer et overblik over, hvad der skal laves og hvad det koster. Værkstedet udfører derefter kun det arbejde, I er blevet enige om - og hvis der i løbet af reparationen viser sig noget uforudset (for eksempel slid på en del, vi først kan se efter adskillelse), kan du være sikker på at servicerådgiveren kontakter dig inden vi går videre med arbejdet.

Kun på den måde kan vi give dig en troværdig og professionel serviceoplevelse, hvor du undgår ubehagelige overraskelser samtidigt med at du lærer din bil bedre at kende. Og så skal vi huske at nævne, at service-rådgivningen naturligvis er ganske gratis.

Det er også servicerådgivningen, der tilbyder gratis synstjek. Vi kontrollerer din bil og kommer med forslag til de reparationer, der måtte være nødvendige for at bilen kan gå igennem syn. Kontakt os så snart din bil bliver indkaldt til syn, så finder vi en tid til et tjek.

Derudover er du altid velkommen til at kigge ind, hvis du har spørgsmål vedrørende din bil. Hvad enten det drejer sig om en mystisk lyd, en lampe der lyser eller betjening af kørecomputeren, så er intet for stort og intet for småt til, at vi vil hjælpe.

Har vi nævnt, at vi 8 gange er blevet kåret til Årets Forhandler, målt på kundetilfredshed? Det er vi stolte over - og vi kan i høj grad takke vores servicerådgivning for det. Så tøv ikke - kontakt værkstedet for en gennemgang af din bil.

Thomas Clausen

Servicerådgivning

Værkfører

Tlf: 62 21 23 21

Email: thomas.clausen@nkjaer.dk

Kristian Knudsen

Servicerådgivning

Værkfører

Tlf: 62 17 28 19

Email: kristian@nkjaer.dk

Værksted

Bilkøb er en stor investering for de fleste og derfor er vigtigt, at driftsomkostningerne kan holdes på et rimeligt niveau. På mekanikerværkstedet gør vi hver dag vores yderste for at dit bilejerskab skal være så problemløst og økonomisk som muligt.


Vi har det nyeste værktøj, måle- og diagnoseudstyr. Vores dygtige mekanikere efteruddannes løbende hos Mazda, Ford og generelt. I samarbejde med vores servicerådgivning og reservedelslager tilrettelægger vi reparations- og servicearbejdet så det er så effektivt som muligt - naturligvis uden at give køb på vores høje krav til kvaliteten af det udførte arbejde.


Den effektive planlægning gør os i stand til at holde prisen på serviceeftersyn på et meget rimeligt niveau. Overholdelse af serviceintervallerne er med til at sikre, at din bil kører så økonomisk som muligt og at slid og småfejl opdages inden de udvikler sig til dyre reparationer. Ved at være på forkant med servicen - og effektive når der skal repareres - kan vi gøre det lettere og billigere for dig at være bilejer. Så bliver du endnu mere tilfreds med din bil - og det er lige hvad vi gerne vil have.


Når du skal bestille tid på værkstedet, er det Margit eller Søren, du skal kontakte. De sørger for, at service-rådgivningen (hvis du ønsker det) og værkstedet er parate til at modtage din bil på det aftalte tidspunkt. De sørger også for, at der en lejebil - eller cykel - klar til dig, hvis du bestiller det.


Tidsbestilling foretages bedst mellem 9.00 og 15.00

Margit Christensen

Værksted

Kundemodtager

Tlf: 62 17 28 04

Email: margit.christensen@nkjaer.dk

Rikke Lund

Værksted

Kundemodtager

Tlf: 62 17 28 07

Email: ril@nkjaer.dk

Jørn Hansen

Værksted

Værkfører

Tlf: 62 21 23 21

Email: jorn.hansen@nkjaer.dk

Tommy Pedersen

Værksted

Mastertekniker


John B. Jensen

Værksted

Mastertekniker


Morten Herold Dam

Værksted

Mastertekniker


Nicolai Jensby

Værksted

Mastertekniker


Jan Ulrik Thomsen

Værksted

Arbejdsmand


Bent S. Andersen

Værksted

Servicetekniker


Kurt Jorsal

Værksted

Servicetekniker


Jimmy Hansen

Værksted

Servicetekniker


Tobias Alsing Clausen

Værksted

Servicetekniker


Jens Christian Larsen

Værksted

Servicetekniker


Rene Christiansen

Værksted

Servicetekniker


Søren Christensen

Værksted

Servicetekniker


Troels Pedersen

Værksted

Servicetekniker


Joachim Jensen

Værksted

Lærling


Jacob Jensen

Værksted

Lærling


Mikkel Lindberg

Værksted

Lærling


Lasse Christensen

Værksted

Lærling


Malthe Nilsson

Værksted

Lærling


Jens-Christian Østbjerg

Værksted

Lærling


Jonas Thrane

Værksted

Lærling


Jacob Neble

Værksted

Lærling


Dren Rexha

Værksted

Lærling


Mikail Köse

Værksted

Klargøring


Sky

Værksted

Klargøring


Skadecenter

Hos N.Kjær Bilcenteret reparerer vi skader på alle bilmærker - og hvis din bil har fået en forsikringsdækket skade, klarer vi også kontakten til forsikringsselskabet. Vi har skadesanmeldesblanketter liggende og hjælper dig gerne med udfyldelsen. Du kan også selv udskrive en skadesanmeldelse ved at klikke på linket her nedenfor.

Da vi har et tæt, dagligt samarbejde med forsikringsselskaberne, kan vi indberette alle skadesopgørelser online, så ventetiden inden vi kan begynde reparationen af din bil minimeres.

Da vi også har eget malerværksted, kan vi udføre hele skadereparationen selv. Det er med til at forkorte reparationstiden - uden at vores erfarene medarbejdere går på kompromis med kvaliteten. Vi anvender det nyeste udstyr til udmåling, opretning og svejsning - og kun originale reservedele. Kun sådan kan vi sikre din bils passive og aktive sikkerhed, fortsat rustgaranti og høj brugtvognsværdi. Og så bliver både vi og vores værktøj løbende kontrolleret af Dansk Teknologisk Institut.

Det er også i skadecenteret at vi kan udskifte din frontrude, reparere stenslag i ruder og lygter og reparere plastdele, så hvis din bil har fået en irriterende skramme eller revne, så hør Søren Nielsen om det kan repareres. Du vil nok blive overrasket over, hvor ofte det kan betale sig at reparere fremfor at udskifte.

Skadesanmeldelse

Søren Nielsen

Skadecenter

Værkfører

Tlf: 62 17 28 06

Email: soren.nielsen@nkjaer.dk

Jan G.- Andersen

Skadecenter

Pladesmed


Ole Rasmussen

Skadecenter

Pladesmed


Malerværksted

Intet er som originallakken på en ny bil: perfekt lagt på af højteknologiske, præcise robotter; flotte farver og dybe effekter. Og (næsten) intet er så irriterende som ridser, buler og skader i din bils lak. Desuden giver dybe lakskader ofte fri adgang for rustangreb og reducerer brugtbilværdien. Altså er der mange gode grunde til at få repareret lakskader så hurtigt som muligt.

Dét kan vi gøre for dig på malerværkstedet. Vi kan ikke altid male på samme måde som fabrikkernes robotter, men vi kan gøre det lige så godt - ja, nogle gange faktisk bedre. Vores veluddannede malere har nemlig både erfaring og øje for, hvor der skal gøres lidt ekstra for at din bil bliver som ny. Eller bedre.

Sammen med skadecentret er malerværkstedet med til at sikre, at din bils karrosseriskader repareres på kortest mulig tid og i højst mulige kvalitet, så nytte- og gensalgsværdien bevares. Vi holder os løbende ajour med de nyeste teknikker, laktyper og farver, så vi kan udføre reparationer og omlakeringer så “usynligt” som muligt.

Vi kan også hjælpe dig med at forebygge lakskader. For eksempel ved at montere en klar beskyttelses-folie på din bils kølerhjelm og bagkofanger (især stationcars) så stenslag og bagage ikke skader lakken.
Og så kan vi da også male dine skabslåger, så de ser ud som nye.

Kontakt Jan og få en vurdering og et tilbud på malerarbejdet - det betaler sig.

Brian Petersen

Malerværksted

Maler


Jannik Lee Pedersen

Malerværksted

Maler